2009年7月24日 星期五

第二次的格仔餅

今晚kiki本黎約好左搞個狗仔gathering.....
BB都會陪我出席.....
不過今日又臨時取消左....
^_^唔緊要.....
我地可以單獨食飯....更好.....


由於BB要去黃金睇野....
所以我地去左長沙灣食....kiki樓下的茶餐廳食
我地叫左 蕃茄豬扒飯+揚洲炒飯....

揚州炒飯好好味呀!!!
食完我地行過去黃金.....
嘻....
我記得我地拍拖冇耐時都行過呢條路.....
呀.....格仔餅出現啦......

我地又買黎食.....
今次係我地第二次食.....
你話以後要多d食.....好幸福咁食^^
BB去到黃金冇收獲.....
你話要接受Mac book壞ge事實需要一d時間......
等到接受到先會攞去整.....
我覺得你真係好得意^^
好似我咁得意....呵呵!!
咩都冇做過咁.....
9:30pm就開始離開.....
過新世紀搭67X返家.....
你送我^v^
嘻嘻.....
依舊....
你都係拖住我訓到豬咁

我扮訓影你...
哈哈

沒有留言:

張貼留言