2009年7月18日 星期六

Dinner@和亭



是晚去左油麻地間和亭食,BB今晚遲左放工,差唔多8點我地先見面
餓死了....餓死了.....-口-""
不過見到你就好開心....


曾經聽過朋友講和亭麻麻地.....不過我就覺得幾好食.....
多謝BB!!





BB做左成日野,連影相都好累咁.....
不過你話呢D叫型.....
第二張相影出黎好WARM咁對望....
而事實上....
你好串咁講緊「你成日話我扮型,我就唔再同你影相」

等緊野食....好期待.....

食完就行返去新世紀搭67M....
那時已經10:00PM.....
你夜D仲約左Bill打 屎碌架....
本黎叫你唔駛送....但你堅持^^.....
送到我返去已經11:30PM.....
你再去洪橋篤波.....



係車上你已經訓到死豬咁......
不過我地依然拖住....^^

沒有留言:

張貼留言