2009年7月30日 星期四

28-7-2009 星期二 美都餐室


今晚你收工後....
我地去左油麻地美都食晚飯......
^^我們坐在角落位......

係apm等你放工....你話搭1A...因為有位座....而MTR冇.....
行左好耐....終於到「車站」.....你排隊.....
我問「真係呢條?」
「係呀.....1A嘛」
點知車到左.....但係....先發覺係對面條隊.....
上到車....不過冇位坐-0-.....
我再問
「又話有位坐?」
「好快到啦....20mins左右」
「真係....??」
過左好耐.....都未到.....
結果搭左好耐.....
bb話「今次一定比你講成世」
係呀.....^^打左落blog...記成世.....哈哈!!!




叫左好多野食呀......我覺得幾好味....特別個雲吞同個面......
第一次同你食....亦係我第一次食.....
我覺得個雲吞貴左D.....50幾蚊.....佢D汁係送頭送尾.....雲吞係粉皮
你話: 咁都比人地諗到咁整.....抵佢賣得貴.....

我地叫左2杯紅豆冰......好味....好大杯.....
好耐冇飲過紅豆冰Lu.....
你話今晚早d送我返去....
你腳眼舊患有d痛.....慘慘.....
我地行左落左敦搭60x走.....
明天放Jupas....我唔太緊張....
但你話你有d緊張^^ 因為你babe放榜

沒有留言:

張貼留言