2009年11月29日 星期日

BB家庭日


素顏眼腫的我


尋晚臨訓時......已經被BB命令唔好再帶Con 化
一朝起身....難逃眼腫的厄運......
BB今日同d親戚一齊去澳門玩....一行13人.....8:00am船....軍訓?!
我仲係訓到好迷.....BB已經SMS左我2次.....到左澳門.....
10:30m教畫.......
教完諗住返屋企食個飯就出圖書館做paper.....
點知....我好累....好想訓.....
所以一訓就4點幾.....
好滿足....
不過愈訓愈累......


隻眼唔知做咩....我查左之前睇醫生d藥....更腫.....
應該係內眼皮生倉.....
我在等你回到香港

沒有留言:

張貼留言