2009年11月1日 星期日

Fucking Farm之蘿蔔



好累好累......但BB仲堅持下午4點幾過黎富泰個Farm.....
你真係好......咁忙都唔爭取多少少時間休息下.....
過黎討好我亞媽.....真抵錫!!!
BB摘蘿蔔.....好好玩.....係咁摘...
點知媽咪一句 「你摘左要攞返屋企食GA~」
BB即停手......因為已經摘左勁多......





睇下.....呢兜都係BB摘.....
WOW~~好多......
媽咪好熱衷帶你周圍睇下......
哈哈~
你話要討好我媽媽好易.....就係咁讚佢種GE野同攞哂走....
BB話要諗方法下次令我媽媽開心而又唔駛攞咁多走....
今次你攞左8條蘿蔔~~~
BB仲話....娶唔娶到我都係靠呢D蘿蔔.....
哈哈~~~誇張.......



今日幫BB係商場呢度剪指甲.....
我話: BB你D甲咁快長GE
BB: 係呀....可以見多D你....搵你剪嘛....
SO SWEET!!!
尋日化完個巫婆妝....搞到我隻眼腫左....
今日好醜樣......


BB同我聽日都開始忙到抽筋
呢個星期係我地一大挑戰.....挑戰我地耐力ge極限!!
我地比心機!!!
好記得 BB今日MSN同我講GE野.....
你話:「好似我咁...係公司做野都好唔開心....但一諗起辛苦完可以同你一齊玩....我就開心哂...好比心機做.....你都要咁」
你呢句Cheer up左我.....
多謝BB.....係我又煩又鬱結時......你在我旁.....這是最幸福的事!!
而且.....你話我一忙....冇時間混沌...心情先會差....先咁鬱結......
你好了解我.....^^好開心......
係....冇時間比我好好咁靜靜地掛住你......我會好鬱結!
每日都想見你.....但現實唔容許.....
我已好乖咁退而求其次......每日搵個時間淨係諗你....諗我地.....(唔知你有冇呢個習慣?)
諗完會成個人開心哂......
只係咁簡單.....但而家開始忙.....連呢D「掛住你」的私人時間都要CUT....><
現實迫我埋牆角!!!!過分!!!!!!

1 則留言:

  1. 妳個 Post 仲有另一個 title : "不能賣的蘿蔔"

    haha, 可以同妳屋企人 close d, 再倦少少有乜所謂!! 我都好開心妳媽媽咁熱情! =o,o= 如果靠呢D蘿蔔可以娶到妳, 我一日食 "8 條蘿蔔 + 蘿蔔王 x 1" 又有乜所謂 ^^

    妳媽媽都有可愛既時候, 佢好興奮咁介紹佢 d 收成品, 同妳好似!! 果然係 2 母女!!!

    無錯, 之後大家都會好忙, 我地要慢慢適應... 我又要日日做d 執屎既工作...慘...不過我相信, 只要大家朝住目標: 台北之旅 + 每星期 6 既見面, 咁我地做野 / 讀書時就會無咁倦 ~~~

    天氣冷了, 著多件衫!!!

    ps: 今日見到一個好無聊的議題:
    "積極跟進垃房的臭味及清潔問題..."
    真攪笑...垃圾房唔係一定臭&唔乾淨 ga mei?? 富泰的議員真係無野搵野攪... 不如跟進下 "不能在街邊買賣蘿蔔的問題..."

    回覆刪除