2009年11月29日 星期日

閒遊旺角

今日我3:30pm教完班.....
係學校門口就見到BB.....嘻嘻!!
一個星期最開心就係星期六ga啦
因為你會接我.....


之後我地去左沙田行街.....你要買結婚禮物比你個so堂姐
點知勁多人......我地行唔到.....
好快我地就轉移陣地......去左旺角新世紀.....
今日BB好靚仔.....著得很Smart!
影相!影相!! 靚人靚景....
正當我地諗緊叫咩人幫我影相時....
有人大叫我個名....oh!! 原來係OnOn.....好岩呀^^
所以叫佢幫我地影.....

我地很sweet的合照!!!
最中意你係後面攬住我.....



呢張經典 "迷"樣.......不過BB話好中意




不少得我ge個人獨照.....
見到聖誕裝飾.....我好興奮!!!因為由08年開始我好中意聖誕!!
第一張ge我同背景好襯.....i like it!

BB竟然知我今日中午有DD唔開心.....
你好了解我!
不過我知你累....所以D無聊亂諗野就由得我自己處理啦....=]
你話「不如我地影貼紙相」
Yeah!!!今次係我地第2次......
我好中意呢張.....
你整到我件衫跌膀.....很性感....


新世紀沒有收獲....但我地都好肚餓.....
所以6點幾就去左 "西門町" 食台式野.....
好好味
靠著你就有一種很 "lum" 的感覺
我地2個人清哂.....
我地真係好肚餓.....
食完飯行左去朗豪坊......
睇中個燭台.....不過都係行多陣先買.....
我地過左太子金都睇.....
講真....行呢d地方好尷尬....人地唔知以為我地結婚.....
由於好多結婚野.....
我地講起結婚d野....你話我地婚紗相一定要影以下呢2個post!

Yeah!! 型到震.....
Smart & Sexy!
你仲話結婚一世人一次,當晚你會浮誇到爆!!
今日你話「你要記住....我好愛好愛你.....唔準離開我」
so sweet!
今日聽你同屋企人講野....發覺你脾氣真係麻麻.....
你對我真係好有耐性......
「梗係啦.....我驚對你冇耐性...你會走」
哈哈!! 你好似真係好驚我走....咩事呢? 真係好驚我走?
唔會啦.....我地仲要影 「Mr. & Mrs. So」

沒有留言:

張貼留言