2009年12月5日 星期六

住家日...

今日BB好好.....請左一日假....成日係屋企陪我.....
因為今日BB 爸媽飛左去印尼......
9:30am我準時上到你家......
Wow.....除左上次好快咁上過黎參觀左一陣.....
今次係第一次上黎咁耐.......

BB最近勁忙.....冇咩時間......所以今日特登請假....
我十萬個興奮!!!!
我地一齊睇電視.....下午我地食撈面.....我煮......^^
食完我地睇碟.....
睇「有你終生美麗」......呢套我想睇好多年.....
但次次總有D原因睇唔成.....
好好睇.....好感人.....
你攬住我睇睇下訓左.....跟住一完就醒「好冇睇?」 (扮冇訓覺)
「好.....你訓左.....」
「點解你會知GE?」
傻仔.....你有X鼾聲嘛......哈哈!!!你真得意......

睇完已經4點幾.....我地出葵芳買送.....
真係好幸福!!!
6點左右我地又返屋企.....煮飯!!!


BB今晚下廚..........
今晚D送全部BB包辦.....好勁.....我個廚神老老.....



我最中意食的「一口雞」
不過今次D雞翼唔靚.....去左骨就散左....
BB知我中意食就唔怕麻煩.....整我食....YEAH!




YEAH.....7點半食飯......
今晚的送....
好好味.....
BB煮D野勁好味!!!!
你煮得咁好味.....又咁錫我.....
第時我會唔願煮...哈哈!!!!!


影張合照先.......
由於太肚餓...係咁易影完就算....
大家個樣都好似訓覺咁......


今日好開心......
成日都有你陪住我.....
食完飯一齊睇 TVB個頒獎......
本黎話10點走....因為你姐姐放工返.....
不過你話唔緊要...睇埋先....
10點半左右你姐姐返....
佢見你鬼祟就話你....
點知一入黎見到我....佢好驚訝.....
真係唔好意思....搞到佢咁唔自在.....
睇完個節目11點我就走.....
我覺得佢Cool cool地....不過幾nice ge.....


今晚BB送我搭67m.....
聽日我地又可以見.....
我地會去睇戲....

沒有留言:

張貼留言