2009年11月26日 星期四

BB病假日

BB今朝唔舒服....冇返工.....
因為喉嚨痛得要死wo.....仲有running nose
我就乖乖的返學......
不過我都好似作病....
所以今日一有時間就係咁訓.......


上到830pm就返左hall......
夜晚我無聊地整左呢d相.....
我覺得好得意呀^^

呢個係你的新娘BB......
我睇完笑左勁耐.....
好好笑.....好似抽筋咁......



我們的合照.....我中意呢張.....
好WARM



呢張都好得意呀.......^^好生活照FEEL......

BB...你喜歡嗎?


十一個月快樂呢......老老

1 則留言:

  1. 我好中意第二張, haha, 超 Warm!! 佢攪到真係好似畫上去咁...
    btw, 第一張....越睇越男人扮女人影婚紗相...

    回覆刪除