2009年11月1日 星期日

09 Ocean Park哈佬喂

終於.....
今年的Halloween可以同我最愛的人過.....
去年....我記得你識我時....你對我印象最深刻係我halloween個張牛角妹的相.....


咁多年以黎.....我未去過ocean park的哈佬喂.....
今年有BB....KIKI同Ryan同我去.....
好開心......



下午我過左kiki度化妝
一如以往....我都係扮巫婆.....
hee.....我覺得化得幾好^^
雖然好妖......



由於kiki等ryan...本黎約好430pm係金鐘mtr見....
要遲左30mins......掛死我BB.....
見面梗要攬住先!!!!!
大合照.....
勁中意BB件Tee......
今晚玩鬼屋...攬到BB實一實.....好好笑.....
BB話一D都唔驚.....係咩? 我覺得OK.....
我係咁叫.....因為我控制唔到自己.......
雖然有時叫又唔代表真係好驚
我中意右手面伸利勾引BB的巫婆yee

玩到11點幾......我地決定放棄.....出MK茶記食宵夜.....
搭BUS時影的.......


BB見到應采兒張Poster仲睇下我邊度似佢......
Ooh.....真係似佢就好....
可惜我冇咁靚......
今晚返到屋企都2:00am.....
本黎約左我屋企人聽日飲早茶.....
今晚咁夜.....我就幫BB推左屋企人......
改天再飲.....

沒有留言:

張貼留言