2009年11月26日 星期四

沒有見面的星期四


今朝同kiki食lunch.....佢陪我買丸丸......點知又出現左另一個問題
之後上左kiki家坐左一陣.......
奶昔個衰仔.....就咁呢個樣呆左足足5mins....好傻仔.....



kiki 2:00pm去返學....
我就自己返葵芳.....
買埋個冷...就座係星巴克度坐......
我係度織......織......織




然後我430~530去補習.....好累.....
一返到屋企就沖涼食飯....
食完我就努力織埋比肥熊的頸巾.....
hee~~~BB你睇.....織好啦...得意嗎?

不過比pooh pooh做住model先.....





而BB個條就係度.....



O唔O呀? ^^

沒有留言:

張貼留言