2009年11月15日 星期日

這天.....



看見那十多篇未完成的Blog....我有點手足無措....
但又很想BB知道我今天的心情....
所以先打這篇了....
我一定會補返之前的.....

昨晚又做了一些好老套的幸福野
整到2點先訓.....
係for BB帶去星加坡的....
你明天要飛了....
好唔捨得.....
感覺....你離我好遠......




今日特登Bo左d花旗心你飲.....你說苦了點....你喜歡有蜜.....
哈......原來是這樣.....下次識做.....
見你好好咁飲哂....我好開心.....
最近你好忙....好忙.....我們好少時間見.......
可能因為咁....我又多左時間出黎亂諗野....
不過好快.....我會下意識知道係自己想得太多.....
所以就冇野lu......


你話我地都係2 日不見....因為星期3我會接你機....
都係同平時一樣
唔知點解呢....

我覺得不一樣的....
可能因為你真係唔係HK.....
實際或心理距離都好遠......
我希望.....
你去完呢轉.....
會冇咁忙.....


我明白公事重要....不應多言....
所以.....
在十萬個不願意+唔捨得下....
我會精神上支持你的!!!!
我愛你.....BB


最近無故地....
好驚你會離開我.....
點解會ga呢....

1 則留言:

  1. 妳乖乖地係 HK 等 2 日啦, 我好快會返~~~
    我都好唔捨得妳, 但係做野...冇法...
    我知妳會默默咁等我就夠啦, 我會俾心機做野~
    去到邊, 我心只有妳!!!

    P.S. 我會帶埋 d 朱古力 + 相去個邊!!!

    回覆刪除