2009年11月18日 星期三

11月18日 星期三 BB回到我身邊

Wow.....等左咁多日.....bb今晚終於返黎......
我上堂上到7:00就走左....落大埔中心諗住買Gel比你....
搵左好耐都搵唔到bb用個隻....咁就是旦買一隻....費事你返黎冇Gel用....
然後食左個M記....我就上左機場車去機場.....心情好興奮......
我9:45PM去到.....BB 10:10pm CX716.......
雖然我企左差唔多一個鐘先見到BB....
但企係度等又唔覺咁耐.....因為每次有人出黎我都好期待會唔會有一個係你.....
好緊張好緊張........
終於......
比我見到你啦!!!!!!




BB好型仔.....一定要影低.......
BB留左條飛機上面的3角朱力我食.....
點知比我時已經變左水....Ooh....唔食得......
不過好開心你會留野比我........
今晚我送你返KH.....然後你同我上67M.....
BB....見返你我好開心......
短短一別.....令我好掛住你.....



BB出Trip都好好地買左呢個cake比我做手信.....
當然屋企人都有食......
好味道!



---------------------------------------------------------------------------

11月17日 星期二 BB離開我的第二天


今日好掛住我BB.....平時星期2我地一定會見到....
今日係一個例外.......
下午同BB MSN....BB今日見完客....你同我Share左你ge感受
你話對比2年前你淡定左...進步左.....
係呢一刻....我都明白你多左.....
因為....我終於明白點解你咁努力於目前呢份工.....
你令我對工作都有另一個睇法.....
我好開心.....因為知道你係呢份工可以獲得成功感......
呢個Trip.....令我對你有多左了解.....^^


今晚補完習.....約左kiki係朗豪坊dinner....
順便問佢借衫....因為香港好凍....今晚大埔只有8度....

食完返hall.....好凍呀><
上網見到BB.....好開心同BB MSN....仲玩CAM.....
不過中途我又因為你亂UP的野唔開心......
好快冇事.....
期待BB明天回到我身邊!!!

沒有留言:

張貼留言