2009年11月23日 星期一

生命中的最愛



今晚係hall有少少凍......經bb同意下.....我去沖左杯朱力飲....
其實我早排已經覺得....
你同朱古力都幾似.....因為在於我黎講你地呢2樣都係不可分割的.....
就算....我知自己肥....咩我都會戒....係唔戒朱力.....
無論點都好.....我人生係唔可以冇左朱力.....你都一樣.....我不能活著沒有你!!

未識你之前.....我有個習慣....當我好灰....心情好差....我會做一樣野....
就係狂食2大排朱古力......食完我會冇事....我可以振作.....
只有朱力才能cheer me up......
識左你之後....同左你一齊....我好少做呢個動作.....
因為我唔開心會搵你.....第一時間話你知.....
你會cheer me up.......^^
你同朱力都比我好多正能量!


你同朱力都一樣......能比我一個Relax的時候~
每次食朱力....我都會覺得個一刻好relax.....
就好似同你一齊一樣.....
食朱力的時候我甚至覺得好幸福.....
感覺同你一齊的幸福好接近....當然你比的幸福具體好多^^


你同朱力都係我的生活必須.....
呢世我都唔會戒.....亦戒唔甩.......
我愛BB......我愛朱力.....

不過...BB對唔住.....近黎我功課比較忙....
所以少左打Blog......

沒有留言:

張貼留言