2009年11月16日 星期一

BB在星加坡的第一天

我地拍拖以來....第一次你要出trip...離開我達3日之久
9:10am機.....好早.....不過好開心ge係.....
你今朝出門口....上機...落機都有比SMS我.....


今日我會望住隻錶......諗下呢個時間你做緊咩.....
搭電梯隻手扶住時,露左手錶出黎....
我又會望住...好甜咁係個心笑出黎.....
因為係你送比我......這麼近那麼遠的感覺......


我本身不是Eason的歌迷....亦都唔太熟佢d歌....
不過我發覺.....因為你....我開始中意聽.....
仲會翻聽佢d舊歌.....
今日不停咁聽「我的快樂時代」「與我常在」
唔知點解呢.....
一聽我就會覺得同你好close......同埋會幻想你唱呢隻歌......
然我就會感覺好warm
我諗......「我的快樂時代」呢首歌應該係你大學時期幾中意ge歌.....
唔知係咪呢......我會聽到好激動......好掛住你.....
甚至好想去返你大學時代同你過....
唔知你會唔會明白呢種感覺呢......


今日好凍.......手都冰了
我好掛住你的體溫......
好開心返到hall可以同你玩Cam.....
真係好掛住你呢......
雖然我地都一樣的SMS.....MSN.....
都一樣的隔2日就會見到.....
不過.......
可能我太敏感......
總是知道.....我地距離好遠......
你身在客機.....飛往Singapore.....
我身在香港的IEd......

1 則留言:

  1. 11月17日 星期三 BB回到我身邊

    應該係 "11月18日 星期三"

    ^^

    回覆刪除