2009年11月26日 星期四

24-11-2009 預祝11個月



今晚我地去左KF的茜廊食飯.....第一次呢 =]
好好情調咁呀.....我中意....夠黑夠暗夠浪漫!!!
今晚又多左一個「西冷豬扒」的故事....






我好中意BB呢個笑臉!!Yeah!!!!雖然累....但就好可愛的笑容
今晚一座低,BB話今晚係預祝我地11個月....
呢個時候我呆左.......因為我諗左好耐.....今日24啦咩???
sorry....我今次唔記得左
所以你咁講我好Surprise
多謝你呀.....BB.......


Hee......我們的親密照呀......
今晚你望左我好多次.....眼甘甘咁樣.....hee....
然後你讚我靚靚.......yeah!!!好開心.....
最中意老老讚我.......
今晚好開心.....食飯期間我地好多野share....
我喜歡我地多溝通....多sharing...... =]


食完飯.....我地就做今晚黎KF新都會的目的.....
就係影 藍寶石王子!!!


你係咁幫我影......hee....對唔住....我真係好中意影相......
所以係咁要你搓機.......
hee......
我勁中意你搣我張相.......
hee.....變態地我有被瘧傾向......^^



今晚同你去選冷.....我諗住織頸巾比你同肥熊.....
你選左呢隻色.....男仔用好浮誇.......
你睇.....我織左一晚就咁多.....
好想快d織完比你......



沒有留言:

張貼留言