2010年3月24日 星期三

情深說話未曾講

不知會否太多......
也許你已聽厭我對你愛的細訴
不過.....我就是打從心底想說....想說出所有.....把我的感覺與你分享
也許你全都已經聽過....也許你早已知道......
不過....
我相信你會耐心的再看一次 再聽一次 再跟我一起回憶一次






今早在聽" Shall we talk"......聽完更感恩.....
細個覺得好好聽....不過唔明白歌中深意......

成人只寄望收穫,情人只聽見承諾,為何都不大懂得努力珍惜對方」
的確.....我覺得而家我地兩個都好努珍惜對方.....
每一次.....你對我惡.....向我發脾氣.....
冷靜左之後...你會好緊張咁同我say sorry....氹返我.....
你話 「好驚 好驚會罵走你」
然後......
你d脾氣改左好多.....有時知你想發火....不過都好努力忍住...跟住氹我....
你變得有耐性....變得更懂珍惜身邊ge人.....
相信.....係過去的經歷令你學會珍惜的.....
而我.....亦好感謝過去.....因為....它令我更識愛你....更懂珍惜你


「難得可以同坐 何以要忌諱赤裸」
之前我都唔明呢個道理.....
記得半年紀念日嗎? 你考完試帶我食法國野....
不過我一次過爆煲.....搞到不歡而散.....
自從個次.....我每有唔開心或不滿都會即時同你講....
其實有幸一齊相愛....應該坦誠以對.....
慶幸我與你的溝通都做得好好
「若沉默似金 還談甚麼戀愛」



給我信心 當我未如願
披雨戴風問寒送我暖

親切眼光 舒我亂和倦


呢段日子.....每次我開心....唔開心.....都有你陪我....
你請假陪我放榜.....
知我考到PTH....買禮物鼓勵我
知我教班教到喊.....你開解我......
給了再給 始了便無斷
無條件分擔各種辛酸

冇你....生活不知如何過




我有你給的愛因而完全
誰人是我 心裡至愛生命至尊

都也是你 真了不起 親愛的你










一世慶祝 整個地球上
億個背影但和你碰上
到而家....我都常常記得感恩....
感謝造物主將你賜予我.....
進入我的生命






若問世界誰無雙
會令 昨天 明天 也閃亮
定是答:你從無雙
多麼感激竟然有一雙 我倆
無人可以代替你....係我心中...你是唯一
亦是世上最特別的一位
誰人是我 心裡至愛 生命至尊
(SO!)
都也是你 真了不起(我真係覺得你好叻!!) 親愛的你




我們相識了 17 個月......
相戀了15 個月.....
沿路走來時間不算長....
有很多小爭拗.....不過我地講過.....
每次唔開心 / 好嬲 都要記住「我很愛你!!!」
很好笑....
最近的爭吵中....都是這樣和氣了.....



記得上排同你睇電視
岩岩播緊學友的你的名字 我的姓氏
你話「我結婚一定唔唱呢首...好行」
冇錯.....好行....
我想聽 Eason的每一個明天
可以嗎?



未懂占卦 也不懂命理
卻可先知我們 同步注定了不起
若我不普通 變得堅毅無忌
幕後有一個最大原因 因為你




每望向將來 都找到你
我所夢 我所期 全部喝彩因你起
你是我將來 不捨不棄 我的明天創自你



活著也很快樂 自尋到你!!!



甜酸苦辣中.....也有著你!!

我跟定你

沒有留言:

張貼留言