2010年3月21日 星期日

我有一個「孤寒」老老

今日同bb出左荃灣.....上過川龍飲茶....可惜太晏...人地已收檔

我地只好落荃灣食....去左小肥仔飲下午茶...呵呵....好飽....

食完已經4點半...我地行下街...傾開去旅行的問題.....

又帶到孤寒的問題上.....我笑左好耐.....真係好好笑.....

不過講真....唔慳邊來剩錢呢.....

今晚返黎諗起一首歌.....「我不要Tiffany」....

你的體貼 要比項鍊 更亮
你的幽默 要比手鐲 更光

仿佛帶我走進 Tiffany
讓歲月在流金
屏住呼吸 閉上眼睛
等一件最貴重的首飾

*你叫我更美麗
就算鑽石永遠買不起
只要懂得送我一首詩 和小玩意

((岩岩開始拍拖你成日都e-mail詩比我....咩「也許你真的太累...」真係好Lum^v^))


我不需要 Tiffany

你叫我好神氣
就算皇冠永遠戴不起 珠光寶氣
向全世界炫耀我的感情

((如果你都會同我一樣....覺得擁有我係一件好光榮ge事....一同朋友傾起就好開心....我會比收鑽石更高興))

只要覺得送我一輩子

誰說永恆 要靠指環 證明
你的女生 要用時間 珍惜

彷彿帶我走過半世紀
從白紙到黃金
鑲著詩意 刻著故事
打一件最貴重的首飾

終於一次 點石可成金
你吻過的脖子
有一串閃爍的日子
怪不得我相信 愛從來不用裝飾

我明白....有錢可以做好多野.....

不過有時我都幾enjoy一齊慳的時光......

沒有留言:

張貼留言