2010年3月15日 星期一

白色情人節



今日教完畫...出去見我最愛GE BB
我地去左荃灣食呢個一直都想試的漢堡包,,,
幾好味....^v^
bb尋晚玩到天光先返.....今日精神欠佳...
可能因為咁...你好燥底....好耐未見過你咁惡死又認真咁話我.....
今日嘉儀罪狀如下:
1. 成日訓前唔SMS SO BB
2. 成日打電話比我都唔聽......以後都唔打
3. 成日返到家都唔駛話比SO BB知....

三大罪名.....OH....Sorry...我努力改進中.....
比多d時間我( so: 你次次都咁同我講ga啦...到而家咪又係未改!!)
再比多d...so大少....我真的改緊.....

爭辯完....點知又為左「搬出黎住」的問題而吵左陣...
你好少有地話自己冇錢冇用.....
但我真係唔係咁意思.....由始至終我冇嫌過你.....
可能我講得差....我會改善下.....

今日都係少事.....諗起首歌好想唱你聽....
「Darling i am sorry....請不要在意....
如語氣傷到心處 請原諒我的瘋語」

原諒我好嗎?

今日好開心BB送左部打蛋機比我....
好想好想整野你食....
不過你好似睇死我一定好少整咁.....
我好想令你同你家人都開心....所以會想買D得意ge模整cookies送比你姐姐....
不過....你話「呢d野細佬仔先會中意」
真係有d傷心....你不但打沉左我...令我唔會再想整.....
唔會再想花心思....
而且仲傷左我心....>_< 我只是一心想令大家開心下....
不過....對唔住....或者呢d真係小朋友的玩意兒....
成熟的你們都不太在意......

其實全日都幾開心.....就算你同我嘈...
我都冇咩點放上心...
唯獨係呢句.....

沒有留言:

張貼留言