2010年3月12日 星期五

3月13日 星期六



今朝一早去屯門一間小學代堂教紙黏土班.....
我高計學生的能力....搞到教唔哂要教GE野....我好唔開心...
灰到想喊.....多謝BB一直同我傾....開解我.....
你令我改變左我個份過分執著....有時睇野識得企去另一角度.....

教完出左荃灣買 "哈根達C" 比你家人食....
今日下午上去BB家玩Wii.....好興奮^v^
伯母今日個樣好似好累咁呀.....可能唔太舒服....
大約12:45左右....伯母就出左街.....
屋企只有我地2個玩wii =] 好開心......

3點半出太子新世紀同姐姐睇 Alice.....
姐姐請....真係多謝....又請我睇戲又請我食爆谷又請我食晚飯.....
一齊睇愛麗斯.....睇完係MK行左一陣.....
姐姐好高呀....搞到我好似小矮人咁.....
你地係 彈高糕....我係縮水水.....=]

見到世伯伯母....好開心....特別見到世伯好親切GE笑容....
我真係好中意佢....見到世伯我會好開心...係由心笑出黎
最後決定左去雅蘭食中菜.....
成晚都食得好愉快呀....D送仲好好味....
姐姐升職加薪都叫我出黎一齊食飯....
我真係覺得好開心.....
到我第時搵到工...一定第一時間請你地一家人食飯....=]
遲下都想約BB一家人食晚飯....因為我都未請過世伯伯母食晚飯.....
成日痴食...有D唔好意思呢......

沒有留言:

張貼留言