2010年4月3日 星期六

你回南寧的第二天



時間不知是如何過去的.....似是快...又卻是慢.....
沒有你在身邊的日子....怎麼就像是提不起勁.....
昨天補完習就回家了....待在家....不是睡...就在上網.....
今天沒有習補....情況更好笑....

12點仍賴在床上.....到了lunch時才爬起床.....
吃完....又回到床上上網....看看如何整芒果糯米茲....
看完打算到街市買材料....卻又不想梳頭換衫.....結果又在睡....
想起你仍有好幾天才回來....確是什麼都懶得做....
做算想在接你機時...帶上我整的芒果糯米茲比你食....你應該會開心.....
Carmen說「從你身上...我知道咩係女人冇左男人唔得.....你睇你....」
嗯....無法啦....我冇你...又冇咩朋友得閒陪我.....就是這個樣子
躲在家....不用花錢...又不用你擔心....我又不用哂精神諗著咩衫....


其實.....何文田那份補習....我不太想接....好似好大壓力咁....
那個太太...要我帶d練習比佢睇....你知我....邊有練習比小朋友做....都是小朋友自家買的....
星期3 10:00am上到去....地址是何麗紅舊居...是高尚住宅區....
唉....又是有錢的麻煩人.....
我很想同你分享我的煩惱....不過長途電話費太貴了....
而且....你在玩...我都不好打擾你心情....我只好把感覺打在這兒.....
你回HK就可看到....
或者....對於你這些在社會上工作已有數年的人來說.....我的煩惱不是什麼
聽落有點無聊.....
不過....我的確幾煩.....
未上去已經覺得有壓力....但...剛剛冇得教畫....我又少左一筆錢....
我需要錢去生活....我需要多一份補習.....
而我發覺....如今價錢較高的補習都是這些麻煩友供應的.....
我好矛盾.....想唔接....但.....
BB......我唔知點.....好煩....日日訓就唔駛諗....
如果你係我身邊聽我講完....一定會有建議比我....
我就唔會咁煩....
唉.....你快D返黎.....
我發覺我身邊冇左你....好似冇哂解難能力...冇哂動力...
I Need YOU....MY BABE!!


今日冇咩相可影呢....因為我都在家裡....沒出門....
今日最常做的....影落黎比你睇了.....就如相中咁...
我訓係床度....無聊玩下我隻bear bear....
丫....佢個名同你好似....佢叫「亞bay」
係我Single時買返黎陪我ga^v^........

沒有留言:

張貼留言