2010年3月8日 星期一

好耐冇打BLOG

我真係好懶呢.....好耐冇打blog lu....
冇打blog個段日子....我走左去寫日記....哈哈^v^
(所以都係有記底ge! 只係平台唔同)

7-3-2010 星期日

今日我地冇見面....我係屋企hea.....
尋日我地出街...係Toyrus睇中左件衫仔比BB
我買左比佢.....哈哈!!
好得意呀!!!
唔知幾時可以見到佢呢



近排BB同姐姐夾錢買Wii
我好想玩!!!
BB話佢想買XBOX多D.....唔係因為我....佢唔會同姐姐夾....
我好明白....所以我可以了解你ge呷醋!

hee.....今晚你同姐姐幫我整樣.....
好似呀!!!
髮形同隻大大ge眼睛都係姐姐選.....
yo....我係大眼儀......
好鬼靚.......真人都冇咁正.....-0-


今日打左好多次電話比bb....((唔知你覺唔覺呢?))
而且每次都傾幾耐下.....
我好掛住你....所以想打比你.....
一打又好想同你傾計.....
就算冇咩講我都想聽你把聲.....
唔知你會唔會覺得我好煩呢.....^v^

沒有留言:

張貼留言