2010年3月24日 星期三

豬兜的爛面日記



噢噢噢......嘉儀爛了面.....
今朝一起身就係咁ge樣.....嚇死我.....
我懷疑係hall比野咬.....但係唔痕又痛痛地.....
又懷疑空氣唔好...天氣又轉....皮膚敏感......
太多野可以懷疑.....最後決定睇BB御用中醫.....


點知下午去到中醫度....佢好串地話佢冇藥醫我....叫我睇第2個或自行買藥....
灰到跳舞......好驚.....唔知點算.....
我打左比老老.....
老老話可以去藥房問下....OR睇西醫
我決定睇西醫.....
搵搵下....無意中發現之前睇情緒病個醫生有得睇皮膚.....
我就walk in.....
醫生好pro.
「wa....咩事成塊面損哂? 你用過d咩揸面?」
「下?? mun......我冇......」
「你諗下....一定係用錯野 la傷.....」
好勁.....咁就發展左係我尋晚揸左d暗瘡膏la傷的....
真係低能又豬兜.....
本黎想暗瘡快d好....而家搞到爛面tim.....


心諗「呢次比老老話死....又左揸右揸搞到咁」
點知老老好好地SMS我.....
話「你咁唔聽話又唔小心,我呢世都要好好照顧你」
SO Sweet!!!!睇完我笑左出黎.....
好想大叫我愛你!!

補完習我搭67M.....我同BB時間差唔多....
架BUS行到健全街時.....
我地有一面之緣....
不過已經好開心!!




返到屋企用醫生d野洗面+揸面.....
成件事比較好......
諗起都覺得自己傻仔.....
希望可以快d好返

沒有留言:

張貼留言