2010年3月15日 星期一

今個星期我要school visit....所以冇咩堂要上
今朝一早去左參觀.....11:00am參觀完....5:30pm先有習補....
本想回家訓下先....點知kiki打黎約我食lunch....
咁我只好一人行下先....係黃大仙行行下....入左仙哥到拜下.....
幫你求左支簽....事業來的...
感覺有d呃錢...講埋D係人都知GE野.....
不過算啦.....^V^

食完之後.....我自己係葵芳行下......
等到12:30 KIKI黎就去食風月堂....
好豐富....好飽.....

行到3:00PM....成個葵芳行完又行....頂唔順....
搵少200元....返屋企休息下好過....
BB今日過中環見客.....
下午都係中環.....
仲可以早放....4點幾就走...
我好開心呀....因為你有得早走回家休息!
就算你唔係見我....但有得早D返去休息.....
我都係好開心的!!!




今日唔知係邊搵出黎GE相....我地相識那一天...
我幫epo個妹set緊頭髮....



呢個咁正ge打蛋機....就係我的好老老送比我.....
woo...你知唔知我真係狠左好多年? ^^
好開心今日可以擁有


哈哈!!!今日我係度打blog時....
無聊影低的呀 =]
係咪好無聊呀?

我愛你!!!!!




沒有留言:

張貼留言