2010年3月8日 星期一

真的叫我非愛不可



今晚我返左hall.....放左學係圖書館借左d書做功課.....
呢本書我睇完覺得好岩我....
我都好想有個家....好似入面個小朋友咁....儲錢同個爸爸去租屋住....
好想同你建一個家.......



今晚我ge晚餐.....好豐富...食完2送飯仲有得食心太軟.....
我又諗起....我同你講過.....你一定要第一次食我整的心太軟...唔準食左出面個d先....
hee.....好快可以整你食....因為我會買oven.....



今日BB返去玩Wii......sd張呢張相黎......我好中意呀.....
男ge好似你...女又好似我....
星期六可以同你一齊玩.....好野......

今晚.....BB SMS話「人生就好似追巴士,好彩個時有追我,唔係會後悔」
哈哈....睇完我真係笑左出黎呀.....
好開心.....好感動.....
你知嗎....冇野開心得過....知道你有幾愛我....
話你知丫....bb
每一次我聽呢首歌前一段都會諗起你

「愛 何以竟找到我」
08年個時....我真係冇諗過自己可以拍返拖....
遇上你....我覺得係一個恩賜.....
你係上天賜比我的禮物......

「在剎那間發生好比暗裡閃過的火」
同你的感情....由相識到開始不過2個月時間.....
但擦亮了我本身灰暗的人生....

「你 從我心中經過 讓我徹底無助 真的叫我非愛不可」
遇上你.....應該係緣份.....真的....非愛不可....
對你我沒有了免疫力......

BB 我 好 愛 你
好 掛 住 你!!

沒有留言:

張貼留言