2010年8月30日 星期一

幸福的生日





好多謝BB...由27號到29號悉心的Planing......

BB記得你係我生日前問我有冇地方特別想去/做嗎?

我只答你「冇呀...丫....我想要個難忘ge生日」

然後你就話咁樣係好高難度的事.....

不過.....2010年我22歲的生日....係22年黎最難忘的.......

27號其實並不是咩日子....不過你都好悉心安排.....

送花......我真係好驚喜!!!!!多謝你.......

仲同我去食....我一直都好想試的碌林......我食得好開心.....

多謝BB!!!!

返左一日工....仲會留係我樓下夠我過 12點....食cake.....

我真係真係覺得好開心.......



28 - 08 - 2010

對於今日的行程...老老一直保持神秘......
所以我只好跟著你行.....我傻下傻下跟你去到九龍灣....
都仲未估到會去邊.....落車....見到九展....oh! kitty house!
早前bb問過我去呢度好冇....我拒絕左....因為太貴...
不過....BB仍然靜靜買左飛.....^_^
我好興奮呀!!!!



玩完之後.....出面好似要落下呢.....我要求買傘.....不過心內預左比你串

點知冇WO.....BB十萬個順從.....生日優待...哈哈!!!

上左巴士去左港島太平洋Check-in

好開心好開心......

夜晚我地去左食自助餐.......






夜d.....蛋糕送上.....

仲有姐姐、世伯伯母的生日禮物.....

真係好感動......

我喊左好耐.....可能嚇親bb.....sorry....不過真係忍唔住....

我真係覺得自己好幸福!!

有你.....你一直對我都好好....令我變成一個幸福的小公主....

仲有蘇家的人都對我好好....好感動......

突然間感受到咩叫萬千寵愛在一身.....

這個生日.....我好快樂.....我好幸福!






老老送左呢條鏈比我.....話我會係你的女皇......^v^
我好中意.......更感動的事....今個生日我見到的.....是你的愛.....
我感受到「每天愛你多一些」
有你係我身邊....令我覺得好有安全感.....
好似....只要有你係我身邊....無論發生咩事....都唔怕.....
所以....我好怕冇左你.....
唔係對你冇信心.....
只係.....人很奇怪.....當知道自己擁有很多的時候....就會開始擔心會失去....
就好似「創業」了,就會擔心未能保住業積....故更努力「守業」
可能BB會覺得我諗太多....不過我習慣居安思危.....先會更努力去做好自己....
更全心全力為你做到更好......因為.....我遇到了全世界最好的男人....





我真係好中意呢張卡......好似好似你呢.....
黎緊的日子....佢會跟住我.....
我係Hall...佢都會係hall.....
謝謝你.....老老........
BB為我做足100分....

我更要為BB做到200分!!

沒有留言:

張貼留言