2010年8月1日 星期日

第一隻CD^_^



今日好開心....同老老出左去荃灣睇早場唐山....
好感動.....我喊左好耐....bb都喊呀.....
第一次睇戲BB喊......
真係好好睇.....睇完覺得自己已經好幸福!


睇完戲出左去 MK、佐敦、TST行街......
BB好好咁...送左第一隻CD比我.....
我真係好好好好中意!!

我好中意王菲......
係HMV買的.....$159.....貴....但BB知我中意就買比我
好中意聽....我一定會聽GA!!
多謝BB.....
今晚好開心....
BB仲講求婚D笑橋比我聽....笑到喊.....
佢講含玫瑰....吉他.....我真係笑到收唔到聲....
BB....我愛你

沒有留言:

張貼留言