2010年9月9日 星期四

KY開學短記



BB好好地係我Hall度寫低左幾隻字....heee.....
以後晚晚都可以望住.....好開心....
so~sweet!!!



哈哈....BB的化身出現係我Hall台面.....好可愛....
今日我係Hall冇咩做....睡下覺....掛下BB.....
然後就決定打blog.....

好開心....星期二晚伯母請我上so家食飯....
原來係敦左燕窩.....^_^伯母比左好多我食.....
真係好感動.....

然後星期三晚bb又同我去左荃灣食飯.....
食完飯行左一陣....十點鬆d BB送我去搭73X....
呢晚要返Hall呢....
落好大好大的雨...行雷閃電.....好驚.....
可能BB知我驚....佢一返到屋企就幫我Check 73X係邊度落....
又打黎陪下我傾計.....原本個傻豬仔都仲未沖涼....但已經11點幾....
所以當我上左275之後就叫BB沖涼.....
不過....BB擔心我....驚我冇傘會比雨淋搞唔掂....
連沖涼都帶埋電話入去....仲過一陣就打比我睇我去到邊.....
你真係好好......Fell到你好緊張我......
love you!

而星期四今日,我上左一堂叫 Classroom Environments的堂.....
好多好多的反思.....因為呢個miss我覺得佢教得幾好......
佢不停講好多問題好多處境....然後要我地答....呢個過程....諗左好多
佢不斷帶我地回憶返過去中、小學時的老師.....
原來.....老師每一個行為都有本身的意義......
仲有....佢帶左好多 "教" 的問題....當中好多係家庭教育....
聽到呢度....我眼濕濕....因為....聽完後....
反思返妹妹係泥個家庭....我有好大內疚感.......
因為佢永遠係父母的出氣袋......
聽完好大感觸呢.....=]
Learnig to be a teacher.....Learning to be parent....

沒有留言:

張貼留言