2010年8月26日 星期四

BB 中銀 的First Day



今日,係BB返新工的大日子,準時7:30AM叫醒老老.....
今日,亦係我農曆生日,沒有訓得太遲,8:30AM就起左身.....
大概因為我很緊張BB係新工作環境會如何.......
好怕好怕你會唔慣.....好擔心你會有咩阻礙.......
感覺.....好似自己個仔第一日返小學一樣....怕他這....怕他哪.....
心就一直懸空著......沒有放下來.....一直等.....MSN沒有見你.....
終於.....10點幾收到你的SMS.....你同我講開工了 =]
好不容易.....又等到你第2個SMS.....你說跟同事們食Lunch.....
從未試過.....如此的掛心著你的工作......
竟然....有點點自私的不想bb轉新工了.....
大概.....我同你大家都一齊適應著呢.....BB你唔係孤單一個人呀....
我都同你一齊適應緊......
好希望.....BB你會好快適應......
我知道.....你爬得上呢度....工作又會攀過另一個高峰!
或者.....因為新工....好多事你都未清楚.....
前面很多未知之數.....
今日....我覺得....你工作上有另一個歷程了.....
還有很長很長的一段路要走呢.....這段路太多未知了.....
不過....我知道BB一定能憑努力取勝的!!!

BB話....黎緊會好忙呢........
BB.....黎緊我都會好忙......
黎緊的時間....或者....我地都會見得好少.....
大概是我們感情上都要走上新的歷程lu......呢d都係少少ge考驗.....
突然之間....覺得我地都有一段好長好長的路要一齊行......
而呢條路.....係好多好多未知之數......
我好希望黎緊我地唔會因為少見而變淡或吵架
我希望.....我地係互相支持走過每一日....就好似之前一樣.....
好嗎?
這就是我今年最大的願望=]

今日傻傻的在想.....過2日生日你會同我點慶祝呢.....
由於今年病了....病好後第一個約會就係BB同我慶生日....
已經4日沒有見了.....不過感覺好似好耐......
想了一會....發覺自己想的....只是想見到你而已.....沒有特別要求了....
很簡單......能讓我見到你....攬攬你....就已經是最好的禮物.....
很多天沒見了.....我真的真的.....好掛住你........
理智上....我知道你忙了....就該少見點...讓你好好回家休息......
感性上......我真係好想...好想....每日都見到你.......


好愛好愛你的.....kayee

沒有留言:

張貼留言