2010年8月19日 星期四

生日禮物之皇牌到手!!!



好開心.....老老尋晚係豐澤買左焗爐比我....今日送貨...
呢份係我22歲女的第一份生日禮物!
係皇牌Delonghi呀!!!!我真係好興奮!!終於唔駛左就右就....可以想整咩就整...
今日下午1:30.....一聲 "叮噹"......我親愛的皇者交到我手.....
等唔到.....要影相先!!!
好野黎ga!!! 多謝老老!!



收到個盒....已經好興奮!!!影影影....



拆啦!!!!!嘩......正呀!!!!
(呢個時候如果BB係我隔離分享我的喜悅就好LU)




蹬蹬蹬蹬!!!!!!! 我的皇者!!

我真係好想話比全世界知....我有個焗爐係幾開心....
所以我打係FB、MSN同埋呢度....
我要紀念呢個歷史性的一刻.....
我真係好感謝BB....
首先你為我送上打蛋器....而家再送焗爐.....
Heee....我真係好想將呢d手藝變成錢....
你信我丫....比d時間我去儲本錢.....
我信有一日....我可以用呢門手藝搵食!


本想即刻試焗....不過今日病病地....買完料返黎....
整左個粉團....都冇精神焗了....
對不起呢老老....對不起呢皇者!
明早...一定會焗!!!



還有這個是比老老睇的.....
媽媽係美食節買的長腳蟹...
我好中意食呀!!!!


沒有留言:

張貼留言