2010年8月25日 星期三

BB的Last day



唔經唔覺...今日已經係bb係呢間公司的最後2日.....
星期四開始就會返新工....
其實.....對於你呢間口中係PK的公司....我有一點兒情意結
唔係呢間公司...我應該唔會識到你呢.....
所以....而家你差唔多要走....我都有DD唔捨得.....

仲記得....初初識你同你一齊....仲係要去CWB接你放工....
個度可以睇到tst的海景......
不過好快....你地就搬左黎觀塘.....
然後....BB升左職.....
短短年半的時間.....BB係呢度不斷爬.....
其實我一直好欣賞BB你的努力.....看看年半內你的加幅....我覺得算是很理想.....
如今比你爬去中銀....雖然之後的新生活或者會帶比我地少少的轉變.....
不過....我相信....亦期望那會是好的轉變!!!

BB....去到新環境.....我會比以前更支持你!
唔知BB會唔會覺得緊張? 覺得驚驚?
可能係我母愛發作...總係覺得BB好似真係 "BB"...
會緊張....會驚....
所以我亦會因為你初返新工而為你緊張....為你有少少擔憂...
怕你不習慣....最怕還是人事關係會否好覆雜.....
不過....我明白你可能會比之前更忙....或者有更多的人事關係出現....
而黎緊我個令人討厭的Timetable或會為我地見面造成更大的不便....
不過....我會體諒與包容!! 亦會全力支持你!!!

記得記得.....還有我啊!!!!
就在你的背後....有個常常等你錫的女人 =]


尋日發生左馬尼拉事件....我覺得好化....
更加更加要學會感恩同珍惜.....
所以....我常常對自己講....能夠識到你....同你一齊....係好大的福氣...
我要感恩........
我更會努力去珍惜.....
同bb的每一分每一秒.....
就算只係隔空一個電話.....一個sms 甚或只是網上的MSN.....
我都珍惜......

沒有留言:

張貼留言