2010年4月19日 星期一

"姐姐生日 + 榴槤 + 鐵馬尋橋大結局" 之 Family Day

其實與其話 Family Day, 不如話 Family Half-Day, 因為 my babe 係屋企賴床好晏先黎 (唔開心,明明可以早d見 ><) + 姐姐出左街...

今日過左唔開心的半日 + 開心的半日:

唔開心的半日
今朝因為 babe 知道姐姐今晚夜返,所以唔會今晚食蛋糕.... babe 知道後就好唔開心...我都明既, 辛辛苦苦整既野唔依即刻食,或多或少會唔開心.... 對唔住... 我應該 Plan 好 d, 叫妳早一日 or 遲一日先送, 係我大意~~~

我都知妳有陣時都有幾大 expectation, 如整cake / 送禮,但係如果個對象係我屋企人,我都驚佢地俾唔到妳想要既 result.... 到時妳就會唔開心.... 我又 control 唔到..... 所以有時都想叫妳唔洗整咁多,表達到心意就夠了~~ 不過我見妳好想整,都唔講咁多了.....我都會驚 / 唔開心,妳俾左好多 effort, 但係佢地既反應不大.... (esp 我家姐,佢較害羞....)

下次如果妳又係咁,我會話定妳聽我預期既反應係點,我大家都唔會 surprise... 妳知道我諗個 result, 再決定行唔行妳個 plan, 好嗎?

開心的半日
Babe 6點先黎,太遲了.... (>< 無時間玩 wii)

黎到屋企,都係妳同我爸媽吹水, 我就攬住妳~ 好中意咁樣,又可以痴住妳,又可以同屋企人一齊,好 warm~~ 妳 enjoy 嗎?

到左 7 pm, 去左隔離個商場食飯。妳之前又話驚痴餐,但好老實話妳知,其實得妳一個咁諗,我屋企人好歡迎咁做 (可能佢地覺得同妳好好傾) 所以唔洗太客氣~~ 妳同佢地一邊食一邊傾,真係開心 (希望妳都係) 今晚餐飯除左個hea 爆 waiter 令我火滾之外, 其他都無乜野~~ 好彩佢冇再 serve 我地, 做得咁唔想做,真係想屌 9 爆佢!!

大家食到唔記得時間,所以我主動話結帳, 因為媽媽之前話去 "歡迎" 睇下有冇榴槤買,想買俾妳食!! 聽到真係開心,因為媽媽記得,都有妳心~ 原來 mum 今日下午已經出去睇過有冇得買~~ 第一次同妳食榴槤, Yeah!

返到去食榴槤, 其實唔係太熟,不過今次第一次同妳食,所以好好味^^見妳係咁飲榴槤水,真係好得意!! 狂飲!! 中意就好~~ 爸爸仲整左個"改裝榴槤殼"俾妳飲水~~ haha!!!

食完就睇 <鐵馬尋橋大結局>~ 哩套野睇睇下都幾好睇~~ BB 中意睇大結局當然唔可以錯過...
睇睇下門鐘響,以為係 d Sales or 表姐, 點知姐姐返黎~~ haha!! Surprise~~ 估唔到咁早返...原來佢有朋友不舒服~~~ 太好了,妳可以親手送禮物俾佢 + 同佢食蛋糕!! 佢見到個禮物都幾中意~~ 開頭都有少少驚佢話 "我好飽呀,聽日先食~~" 咁樣 BB 一定一億個失望~~ 點知姐姐都主動切 Tiramisu 大家一齊食 ( 除左媽媽唔食 cream...) 姐姐都話好味, 同埋好靚,好似出面買咁~~ Haha 開心死 BB~~

食完 Cake, 睇埋向佐殘廢 & 榮德死埋,10:30pm babe 就走了~~

多謝 babe 為我屋企人所做既一切!!!
今日係屋企,無出街行,但係有妳在身邊,就已經好滿足好開心了~!! 妳開心嗎?

P.S. 妳成日話妳打 blog 無人 reply, 我今晚就打左一大篇,妳會 reply 嗎?
^^

I Love You!!!








You Are #1~!!!!

沒有留言:

張貼留言