2010年4月6日 星期二

你回南寧的第四天---4三八聚會



今日係成個假期第一日出街.....
下午約左carmen同婷去大埔火車博物館影相...
亞婷同carmen問我係咪識去....
我話「唔識bor....放心...我帶左地圖」
佢地好似好放心咁ge樣...
然後.....我補充一句「個地圖我係中原畫出黎ge....」
佢地呆左.....然後對我極度冇信心....
但係....大埔咁細....唔識問人都ok....





今日講好扮到靚靚出街....所以我心情很好=]

扮 "0靚" 模影左好多相....哈哈!!!!!
我地3個旁若無人咁....嘻嘻哈哈大聲笑....
又不停地做出好多古怪動作.....
真係係同呢班fd先做得出.....
不過好開心.....


影完相4點幾左右....本黎話上我hall...但係我又覺得上去都係得個睇字...
好似好無聊咁....所以話改下次上黎我房打邊爐好過.....
我地去左食大埔很出名的「亞婆豆腐花」....好好味呀....
下次同BB食=]
食完...由我帶路((佢地依然都係唔放心地跟我行)) 去左大埔超級城行街....
行左一陣...我地搭72X出返旺角Jion埋琳一齊食飯....
出到旺角...再一次佢地問「今晚食飯個度點去?」
我話「唔識bor....不過我有畫地圖」
carmen唔耐煩....iphone上網check....oh.....科技先進而又有錢ge話....
真係好勁!
上到餐館....環境幾好呀....d食物都ok.....價錢又唔係貴....
服務都幾好tim bor....
下次要同BB試=]
我地今晚餐酒仲飲左White Wine.....
真係好浪漫.....可惜我地講ge野一d都唔浪漫....
咩都傾....其實好中意同佢地出街....
四個一齊咩都講....而家好難搵到d咁岩傾ge FD
可惜又唔係成日見到....因為大家好難就時間....
食完飯9點幾就去左H&M行下....冇野睇中....
再周圍睇下護膚品....4個女人不停分享邊隻好用....
呢一刻....終於體會到咩叫「女人」
行完八完都係10點左右....佢地話去發記食糖水....
亞琳表現得很大佬.....我地今晚個個都叫佢大佬.....
係亞婷會挑戰權威.....好好笑.....
傾傾下差唔多12點....
我同佢地一齊搭mtr返葵芳轉67M....
好驚趕唔到尾班車....趕唔到都唔知點算.....
好野....聽日就可以見到BB....
十分期待呀!!!
我地冇得見成5日....
係拍拖以黎最耐GE一次.....
爆紀錄~~

沒有留言:

張貼留言