2009年12月11日 星期五

"影分身" 都唔撚掂的BB

今日BB公司好多野做....好多....多到係我識佢以黎....
OT到最夜的一晚......
我呢.....都好忙....忙到腸胃開始反抗....
我就係咁....身體總比別人弱....好多時都有心無力.....
我需要 "家".....今晚就回去.....
見到BB MSN打住「"影分身" 都唔撚掂」
今次我見到粗口但笑唔出....因為看到有點心酸
你努力、你拼搏、你辛苦
但係我字典入面,所有野都urgent 就等於冇野urgent.....
最urgent當然係我個胃
所以我呢.....搏左幾日頂唔順....決定放自己一晚假.....

除左「冇用」我諗唔到其他形容詞.......
所以...我打呢篇Blog



我不可愛

一雙沒有神采的眼睛,永遠伴著個大大的黑眼圈
鼻子不高,但滿怖黑頭
唇厚 嘴不小
最嚴重的 是那塊包包臉 像發了水的面包
全都不是美人的配件
拼湊起來 一點都不可愛
不過......
慶幸的是
我仍有你愛


我不可愛
但仍有你愛

1 則留言:

  1. 妳唔係冇用,只係暫時唔適應忙既生活 ja....慢慢就會好d,我會一直陪住妳,放心!!!

    妳唔好再話自己唔好靚,在我眼中妳好靚: 中意妳面部每一部分;愛上妳身體每一寸 ^^

    P.S. 張相幾時影?

    回覆刪除