2009年12月10日 星期四

磨爛「文」!!





尋晚已經返左黎hall訓.....今朝我訓到迷迷糊糊......
都唔知醒打比BB...叫你起身.....反而要你打返比我......
今日BB全日係澳門見客.....如果我唔係 爛文 "前" 身.....
我會過去陪你食lunch....等你收工一齊返黎.......
今日11點先起身....好好訓....因為前幾日同你開心開心.....訓好少


今朝一起身就趕篇 文化科的論文......不停OUT PUT!!!!
頭好痛.......苦戰到5點.....我頂唔順.....去左沖涼....
沖完就出去惠康買D野食返黎.....
返到黎...我自己一個人叮飯食....點知又過期....
望住我今晚唯一晚餐過期的一刻.....我唔知點算.....
即刻跑入房打比BB.....
點知....冇聽......我好苦惱坐左係度......
然後BB打返比我.....哈哈...你以為我有急事....以為我唔舒服......
唔係呀.....不過都好重要GA......因為我唔知點算好.....

食完......
我又不停打論文.....
今晚有望完成!
你睇我張台.....七國咁亂.......
部net開左成日....好驚佢會爆炸!
終於2:00AM 我做完一份!!
我有得訓啦BB.....
明天再繼續另一份........







呢個係之前改學生D文時影低比你睇......
你睇.....我有比分、貼紙同評語.....好似真係MISS咁 ^^
嘻嘻!!!!

沒有留言:

張貼留言