2009年12月6日 星期日

鑽石山睇戲


如常....星期六教班教到3:30pm....BB係學校門口接我....
真係覺得你好好....個個星期你都會接我.....
今日我地出鑽石山睇戲.....睇<20世紀少年>.....
好快.....我仲記得8月你同我去睇.....

由於7:00PM先開場.....
我地只好行下.....好似第一次同你行呢個商場......
你同我食泰昌D蛋達.....好味!!!!
一面行....我地傾返尋日D野....HEE.....真係開心....
我中意「OUR Second time」
又傾下我洗錢方面....你開始好了解我呢個人.....哈哈!!!
最後講到我要返hall做paper....所以下星期都要返hall訓....
你唔太中意我成日返hall....想我多d係家.....不過家沒有Router.....
你話買比我.....
「如果我聖誕節送個Router、Mouse呢d電腦野比你....你會點?」
我苦笑.......哈哈!!!!!
你就講笑咁話「我們的Router」
睇完戲去左附近食茶記.....而家d野好貴.....
唔知點解傾傾下....我問你我地一個月平均駛費幾多.....
你話都要3千幾.....Ooh....我呆左.....
我想同你再慳d...不過你話唔好再慳.....再慳我會走....
傻豬啦....我點會走??
認真ga.....我認定左你.....未來都plan好有你.....我唔會走....Never!
同你一齊好開心....好幸福.....呢d係我想要ge野.....
錢唔錢ge問題.....我地又唔係好窮.....你又唔係搵好少....夠就ok....
我從來冇介意過你人工d咩......
長路漫漫...我要你陪我走過.......^^
我愛BB!!

沒有留言:

張貼留言