2009年12月15日 星期二

我的大大份聖誕禮物

今日同聽日.....BB DAY OFF!!!!!!!!
我考完試就即刻上你家......好想快D快D再快D!!!!
上到去已經11:45.....
原來我今日有禮物收.....提早送的Xmas禮.....
嘩.....著睡衣收禮物.....第一次....
攬住影張相先......



好緊張.......嘩.....好得意呀......
我第一眼以為玩具.....
原來係真的廚具!!!!!
我十個中意!!!!! ^0^
係hall煮食有望....仲要唔駛排隊等人個爐......

多謝BB!!!!! 你真係勁....咁得意GE野都比你搵到......
同埋.....BB話我地遲下住Hotel的話都可以帶去用.....
咁可以係hotel煮食........
很好的主意呀.....
我更加會好好愛惜呢set寶貝!
今日同BB落街買送......
Lunch食飯盒.....夜晚炒飯......
食完就睇黃子華.....好好笑.......
睇到咁上下.....BB就去煮飯.....
你對我太好....唔駛我幫手.....
只係叫我幫你摺衫執衫.....
不過今晚BB失水準......咸左少少......
今晚9:15我就走LU......返Hall.....
BB送我上車....
多謝BB你陪我過了開心的一日

沒有留言:

張貼留言