2009年12月13日 星期日

12.12我們的紀念日



12月12日.....舊年ge今日....係我地第一次約會.....
話咁快就一年lu.....我仲記得舊年今日有人話插菊花係頭相認.....
同埋我地去左食石頭窩飯......滿記甜品.....仲有噴氣水事件.....

今年....BB係沙田接我放學....原本你想聽晚同我去機場食Buffet....
不過full左....所以今晚去.....剪頭髮就改星期二.....
返左一返你屋企.....Hee......
拿返本護照
再去機場攞你張台証......好快搞掂.....
仲有一個星期多d就可以去旅行...好期待!!!
我地係機場食埋野....
食pizza....意粉....燒春雞.....
臨走我仲開心到仆左係度......

今晚同BB傾左好多計.....好開心....
最中意同你講野......^0^

8點幾過東薈城行街......
好多鋪都差唔多CLOSE......-0-
好彩IT收10:00pm......
本想今日買under比BB....點知BB睇唔岩心水....

今晚BB肚痛.....All左2次......
今晚BB陪我係IT喪試高爭鞋.....Happy~
不過最後我冇買.....BB就買左一件Tee + 褲......
真係開心.....

今晚BB送我返屋企....
哈哈.....你話去年今日冇送....今年要送......
係屯市落車....見到炒栗子.....買黎同你一齊食.....
好中意冬天.....
可能因為我地相識於冬天.....
同埋冬天我地可以好Close食d好熱ge野......

沒有留言:

張貼留言