2009年12月8日 星期二

覆診日

今日BB要去明愛眼科覆診.....8:45am.....
我地約左係荔枝角等....bb遲到....所以9:00am先去到.....
10:30am睇完...冇咩事.....所以年半後先再覆診......
2011年6月6號 8:15am.......
我會提你.....陪你去.....
等緊睇醫生時...我同我講好多你家族ge野....
又多左了解^^ 開心!!!!


睇完醫生......我地去左食早餐.....係一個好有風味的大排檔.....
中意同你一齊食野....中意一早就見到你的感覺......
由於你岩岩check完眼.....唔想你周圍行.....所以我地返左屋企....
之後去街市買送.....今日我要Bo湯你飲....
「青紅蘿蔔粟米Bo豬骨」
買豬骨時.....好貴.....$40/斤
我又想食雞翼.....BB就買黎煮....真好.....


準備Bo湯......



BB就整雞翼.....
去骨神工.....
雖然睇左BB好多次整呢個「一口雞」
不過我都係偷唔到師.....HAA!!!^^以後靠你.....


準備好哂D料.....我地就睇碟.....
今次到我訓.....
Lunch 5:00pm先食....係炒飯.....好好味.....
廚神BB炒的.......
我對我地呢2日GE晚餐、午餐冇咩貢獻~~

到7點幾又開始煮晚餐.....
8點幾有得食.......
好好味!!!!


你話....日日都係咁就好....
係啦...呢D生活太好.....煮下野食....睇下碟....開心下....又一日....
呢個成為我人生新目標....
快D儲夠錢唔好做.....
日日對住BB......
BB中意煮野食.....我都係....我覺得我地好夾......

今晚10點就走.........我好唔捨得你.....
好失落....聽日你要返工....我又要正常生活......

你姐姐返黎係咁鵝你....話你唔洗衫、唔上香.....
對唔住.....係我唔好......咩都冇幫你做.....

bb......i miss u ar!!!!
給我自信 給我地位 這叫幸福 不怕流逝!!!!

沒有留言:

張貼留言