2010年5月27日 星期四

我的BB很失落



一早起身,上MSN,我的小B就告訴我一個壞消息
BOC那邊推遲了簽約的時間,因為想調BB跟一個將會批的Project....
oh....要推遲半個月至一個月呢........當中又不知再有沒有變數
一向缺乏安全感的bb.....而家更是灰暗.....覺得份工好唔穩定
重點是....要在現在的「扒華DM」做多一段時間.....
我知道那是一種強姦式的折磨.....



我未見過bb咁灰呢....灰到在MSN也感覺到.....
BB話「我好Down,今日要一個人靜下」
oh.....我明白的.....一整天....我都代入了你的心情.....
睇住你憂慮.....但我沒有東西能幫到你呢.....
那是一種無力、無奈的感覺.....
連我也失落起來了....
第一次感受到平時我唔開心...你又哄唔到我的感覺....
原來是這樣的難受.....
人,就是這點不好,未親身試過,不會明白
不明白,又難以諒解....
所以我之前一直都唔明白....我失落對你影響有多大.....
如今明白了....感受到了....
是一種心傷...無奈的感受.....不好受....
所以.....我為了不再讓BB感受到這難受....
我會改好D脾氣,唔好成日將「我唔開心...」變做口頭禪


經過今日呢件事.....
我亦深切知道.....當你失落時....
我唯一能做的....就是比少D麻煩你....
學識自己處理好自己的瑣碎事....
其實平日我太依賴你了....
什麼都叫「bb....幫我....」「bb....我唔識....」「bb.....我.....(一d無理理由)....我唔想.....」
「bb....你又同個女人食飯....哼....」「你去啦....唔好理我...唔好見我」
其實好多時都只是懶 + 撒嬌 (好似ying咁...只係慣性對話)
有時我都知....太多的話....會造成你的煩惱......
只是慣左.....冇咩動力改....
不過今日見到自己冇咩能力令你好過一點點....
反而....我開心你之後2晚都約了朋友食飯....
傾下計....relax下....吸收多d其他人的經歷....個人就會冇咁down
呢d....都係我未必比到你的.......
所以.....我個心真係好開心....好彩約左Ying+Poei陪你食飯
(( 真心的開心))
希望你同佢地食完飯....會覺得開心一d....



BB......
我好開心好榮幸可以參與你的人生....
不過....我只係有份參與....唔係完全能代你去行...
所以....好多時....關於你的工作、人生取向....
我都只敢比意見.....唔想亦唔會幫你下決定....
有時....我會覺得我意見其實對你都冇咩作用....
不過當交流下....講下我感受.....
今次都係....
見到你好痛苦咁返工.....跟d 9s projectsssss.......
真係除了叫你豁出去照遞信走外.....唔知可以點安慰你....
因為我的BB....一早有唔想做的心態.....
勉強做落去....應該一頭白髮咁走.....
我明白你的憂慮....
其實任何一個選擇都有壞處


1. 選擇走
( 但又未簽約,萬一有變數,就會咩都冇...要搵工唔知搵到幾時)

2. 做到有新工為止
( D客好煩....好多野做但又唔夠人手跟....不停的惡性循環....會做到想嘔,心理或生理上都好辛 苦)


如果BB調節到自己的心態....可以樂觀D去做而家份工 (應該好難)....當係一個挑戰....一個經驗的話....其實做到搵到新工並冇咩問題.....不過.....而家我見到的係.....好辛苦的bb....有時....做人就要衡量下....自己覺得咩重要d.....站係我角度....我覺得你的健康+開心會重要過錢.....所以我做咩都用呢個準則做決定.....BB個準則呢? 又會係點? 以家庭經濟為首? 定係個人感受?
我好記得SO伯母同我講過....話德國亞E話「返工做得唔開心,返黎無意思」
BB考慮下.....究竟自己覺得咩係重要D......
無論你的決定係點....
我都會支持你.....陪你渡過每一個難關、每一個順逆境
I'll be there.
I'll be there when you need me
I'll be there
'll be there my love you'll see

沒有留言:

張貼留言