2010年5月7日 星期五

很累的bb

最近...BB好叻...IN左Neo derm同BOC
所以BB好想快D快D有消息....
最近,你都變得很累,變得很崩緊....
大概呢個星期太多野忙了.....
公司又有大Project要你一個人跟.....
d客又煩......
新工又冇消息.....
我都明白你感受......
我甚麼都做不來....只有默默的支持你....
給你多一點時間休息.....


這星期...我地尋日同姐姐慶生日....去荃灣食飯...
好開心.....不過.....BB好累....好少野講....行路都拖住行.....
大概你真的要睡一睡.....=]


今日其實沒有甚麼特別事要打的.....
只是.....唔想你亂諗......
驚你以為我對你淡左....所以聽晚唔同你出街.....
我係好想見你....不過大前提係....大家精神狀態都OK先得....
反正星期六都會見呢......=]
就是因為愛你才體諒你呀...傻豬......


bb要記住
「嘉儀與你常在」

1 則留言:

  1. ^^ BB 真係好~~ 知道我會亂諗野, 所以專登講俾我知!!

    有妳我真的很幸福~~~ 多謝妳的支持!! 妳的支持真係很重要~~

    我都希望妳明白, 我真係好想黎見妳, 攬妳, 錫妳~~ 攬住妳黎錫, 果種感覺好暖好開心 ^^ 不過妳都講得岩~ 多 d 休息, 等星期 6 唔洗咁倦, 可以精神 d 見妳~~~

    無錯, 最近真的精神緊張了..... 好期待新工的來臨... 不過諗諗下, 我都唔想做逃兵, 即係 "有麻煩客, 大 Project, 就要即刻走"~~ 諗清楚後, 我走係因為想揾份好 d , 有前景 d 既工, 不是 "因為我怕了些麻煩的客/project"~~ 如果少少野都要逃避, 點會成功? 點會保護 / 照顧到我 BB?

    我 keep 住做唔係因為想o係哩間 rubbish 公司博上位 / 加人工 (如果有一早就有), 亦唔係對哩間野盡責... 只係我唔想做 "懦夫"... "麻煩客" / "on9 客" / "仆街 Project", 都係可以令自己成長.... 所以我唔會未揾到工就 resign....要積極 d ~~ 同 d 客講 "要來便來!!!"

    妳要 keep 住o係我身邊支持我呀!!

    我愛妳!!!

    回覆刪除