2010年6月4日 星期五

嘉儀有飯局



今晚我約左REX...KIKI係葵芳食飯....
係一間叫大阪的日本野度食....d野賣相幾好....不過就麻麻好食....
BB今晚就約左Bill...un 宇係將軍澳食飯.....
我9點幾就散場....BB傾到11點幾先走......
我11:00返到家就CALL BB....
諗住好開心Share大家今晚d野......
點知....講講下又嘈.....
而其實我真係覺得幾煩.....
好地地...無啦啦....又咁.....
我真係唔係好明做咩事咁都可以話我....
只係問你....我同kiki...rex去旅行你係咪唔比....
但你話「乜你咁有錢」....omg.....
我地思維模式不一樣....
令到大家都有少少誤會....
唉....本黎好開心的....
不過.....講講下又唔高興.....
我明你諗咩....自己要儲錢....冇錢的話唔好成日呢度去個度去....
然而......好多野....我只係問下....未落實的....
好大機會都唔會成行.....
係我角度.....我覺得....得到你同意先係第一.....其他都是次要....
當我把你放在第一.....你仍然有野唔高興.....
我比你更為傷心.........
真的.....
很 不 高 興........

1 則留言:

  1. Sorry....我知係我太敏感...
    我都好唔開心... 因為我一時衝動而令我最愛傷心...

    我扮兔斯基 tum 妳開心呀

    -_-

    回覆刪除