2010年5月9日 星期日

2010母親節



今日冇得同bb出街.....連起身的動力都冇.....
係床上面不停懶....直到.....我電話有sms聲......
我估應該係BB....所以就走起身睇.....
睇完....我轉移陣地.....訓係廳個地下度....
就係呢個懶樣....我影唔到全身....




今日又再去玩呢個BB樣的網......
今日個仔同女好得意呀!!!!!
不過都唔似我地GE.....亂黎!




呢個係尋晚玩GE......
個女隻眼似我,單眼皮.....OH....我最唔想發生的事發生左.....
但個仔好得意....



好唔想....好唔想....返hall.....

今日我搵左BB生日食咩Lu......
好開心....同你會去食中環法菜...哈哈~~~
好期待呀

沒有留言:

張貼留言