2010年5月12日 星期三

語氣太重了...

只是小事一件, 只係我表達錯了一些事 OR Babe 記錯....但係我語氣好重....

好對唔住....

如果因為哩件事令 BB 唔開心 / 傷害到我地既感情, 咁我就真係太白痴啦.....

笑返 ^^

1 則留言:

  1. 今次...我好快冷靜左....
    大概...我手頭上太多野要做....
    冇咩時間去激氣...
    不過...激氣唔係因為誤會...
    而係你的一句
    「唉....成日記錯...都唔知同邊個 mess up 左」
    每一次....
    唔知點解....係我當時Get錯...一或真係我記錯....
    你都會咁講....
    我真係覺得好難聽...
    岩岩好自然係個腦度好快咁review左一次....
    我地之前有咩「記錯事件」
    1. N小姐食煙<--我地為左呢個嘈到我想掉左買比你的坐墊
    2. 你之前穿詔過耳洞<---sorry...呢個真係我記錯...係你帶耳環...唔等於有耳洞...呢件事我地又係嘈到黑哂面

    之後個d唔記得lu...比較大件事都係呢2件....
    諗返轉頭....其實都好小事...記錯又好...get錯都好...都冇必要為左咁而嘈到傷感情...因為真係好小事...

    不過你個句說話的確有d殺傷力...希望你唔好再講...

    我冇嬲...=]

    回覆刪除