2010年5月25日 星期二

秋葵美食任hea之旅

21-5-2010 星期五

蘇家中午機飛往馬來西亞5日4夜,
而我地就展開5日4夜「秋葵美食hea爆之旅」
早早11:30就買埋M記早餐上去比BB食.....
上到去....bb仲刷緊牙.....


hea完就落樓下商場買料整野食....
黎緊幾日都係我地兩個煮....好開心呀
最中意就係同bb玩煮飯仔.....

BB好好陪我睇都市閒情....仲睇埋真情....
你真係好好....
係屋企.....煮下野食....陪BB打下機
訓下....笑下....又一日....時間真係過得好快.....

以上都係BB煮的早餐.....BB堅持煮我吃.....
屋形 西多士.....美味!
BB仲因為咁而切親隻食指....我心痛!!

好快好快又一個鐘.....倚在你身上睇下雜誌.....
講下廢話...上下網.....又一個鐘.......
你話我好似貓仔....懶洋洋咁.....
同你一齊呢幾日.....
我完全冇哂時間觀念......唔知星期幾...唔知已經過左幾耐....
所以D野食...我都唔記得係邊日煮...哈哈.....


我煮的「清酒煮蜆」.....
D蜆唔新鮮.....臭到傻.....

我只係記得....呢餐係尾二晚餐.....
好中意BB煮的「蝦膏金菇豬肉」....超好食.....
係呢幾日入面.....我好開心....個種快樂係完全無煩惱的開心
唔駛諗太多、唔駛煩太多、想做就做、想訓就訓.......
我地冇咬過交.....哈哈....呢樣係我覺得我地進步左GE事....
記唔記得....個時我地去台灣.....5日4夜....
我地去之前好驚大家會咬交....
一早講定如果唔滿意要點做....
情緒發作時點同對方講....
今次....我地冇呢個情況出現....=]
今次我了解BB多左....
我知道....原來BB打機個樣係點....
中學時係點...
幼稚園個樣係點.....
Heee......仲有.....我真心覺得你對我好好....
好似....你一直唔中意睇師奶TVB劇....
但係陪我睇飛女正傳結局....
你陪我睇都市閒情....
你仲特登就返 真情 的播放時間先落街買野....
因為你知我追緊真情......
知我中意食雪糕...又會買比我.....同我一齊食....
我臭脾氣...你會話「拿....又黎啦....bb....你成日都係咁.....」
令我知道....我發緊 臭 脾 氣~~~
你大聲同我講野....我會發悔氣....你就笑住say sorry錫返我.....
然後....
你又會成日扮我「扮伯母」講野.....真係好好笑....
仲成日陪我扮傻仔......
我其實好enjoy自己扮野比你拆穿的感覺.....
好似尋晚....我地睇2012....我話「好驚呀bb...快d攪住我」
你會話「扮哂野.....」
hee....係呀....我只係想你攪住.....
BB知我腳跟位有嚴重死皮問題....
你說話「不如我買個牛奶浸腳比你」
知我追真情追叉燒一族....
你就上網幫我搵.....
呢D.....都係你好主動為我做.....
我好感動.....好開心.....
我真係冇諗過....可以有人對我咁好 (你一定又覺得我誇張-__-)
因為....以前以為個D叫好.....而家先知....咩叫「真正好」
我好感謝個天....將你賜比我.......
因為我真係覺得你好好.....
能夠同你一齊......係幸運+幾生修黎的福氣.....
我要好好珍惜你.....((又想喊.....))
因為你對我黎講好珍貴....所以我真係好驚冇左你....
就好似D人有寶物係手....好驚整唔見一樣.....


我同你講笑「你搵到30K....我先會嫁你」
你話「我係要搵到29.4K就停....你個人4捨5入得過分....所以要29.4」
哈哈.....個一刻我覺得好開心.....好Warm...
因為.....你好了解我...你知我講笑....你都知我4捨5入得過分的習慣
我知你一定得.....我對你好有信心.....=]因為你係我老老
25-5-2010
尋日BB為左我SL左一日....今日....我都好想你繼續SL....
因為我真係好唔捨得同你講88
不過BB話做人唔可以咁冇責任 (呢D就係你搵30K的本錢! =])
今朝同你一齊起身....執好D野....陪你返工.....
然後我要搭74X返IEd.....
BB好好....腳痛好累又趕返工之下...
仍然堅持行遠路帶我去BUS stop.....
而其實你可以話我係邊就ok....
但bb擔心我會迷路....所以堅持送....仲話「冇咩所謂」
你對我好好.....
我愛你.....BB!!!

沒有留言:

張貼留言