2011年2月23日 星期三

做Mask的relaxing day!!



好似已經有個幾星期冇比滋潤我塊面.....
今日Day off....就努力d去護理下自己=]
首先幫頭髮們就左個髮膜.....^v^我包住左個頭.....
等d頭髮唔好變鐵線咁硬......
full下Mask....順手做埋個eyes mask......
好爽咁打緊呢篇blog=]

前2日我差d懶出禍來....
好彩之後冇事....
亦多得BB體諒同幫助....
就算幾累都對我不離不棄.....
經歷呢次....
我以後會比多D心機做功課!!

今個星期老老依然好忙...Keep住都要OT到8、9點先收工....
唯獨是同我去出的日子佢會準時收....
對我很好呢!!!
今晚會去奧海城接你收工....
然後去大角咀食飯......
我而家好期待見你呀...BB.....
不過今晚見完又要等星期六Lu......
開心ge係....今個weekend我冇任何補習....(好興奮!!!)
好想用呢個機會同BB去遠少少的地方行下玩下....
為我地段感情增添樂趣=]
期待期待見你的日子呀!!!!

沒有留言:

張貼留言