2011年2月8日 星期二

我們

最近....
不知為何
總覺得我們怪怪的

你說你病了
沒精神
不太想說話

也許 也許 因為病了....
不過.....
女人天生敏感....
我總覺得....
這一種距離
這一種感覺
帶著一種不能言喻的隔膜


沒有deadair
到如今常常靜默了的聽筒
感覺有點虛....
那種感覺....
使我極度不安.....
然而
你總說我
「想得太多....」

也許 也許 只是我

想得太多

希望

一切會好起來的.......

1 則留言:

  1. 其實...只係因為病左...太倦...
    病左兩個星期...食左三次藥...喉嚨仲係好多痰 / 有D痛... 只係哩 d 咁簡單既原因,令妳覺得我好次變左咁....
    實情係...我一 D 都無變~!

    回覆刪除