2010年11月22日 星期一

Wanna know more about YOU

今日我比較得閒少少......
將多出黎ge時間去了解你多d.....
一直都用我ge方法去了解多d你ge過去
亦從你過去了解多d你的現在....

做左一樣.....我一直都想做但冇時間做ge野....
就係「洗」你facebook.....
由你開Facebook第一日開始睇你玩咩game....
幾時add咩人......
d人留左咩CM比你.....
發覺你之前同Maggie....一個叫你「二哥」的女仔都幾熟....
不過好奇怪....而家好少聽你講.....
發覺....Maggie係2008年7月3號話撮合左你同Luca要收利是.....
發覺....你同Ivy Law都有2句傾下....
發覺....你同「流黑汗」之前唔知因咩嗌交....Bill仲要開口叫你地2個傾下.....
發覺....以前你做野都幾唔開心.....
發覺.....你而家成熟左......
發覺.....你除左林護同學仲有好多朋友....不過全部你都無咩意欲介紹我識
發覺.....你d fd一直覺得你係型(haaa...)
發覺.....其實我都唔係好了解你......
發覺.....2年真係好短.......

可以 更主動一點讓我們更了解對方嗎?

沒有留言:

張貼留言