2010年11月25日 星期四

sum ling生日....



今日Sum ling生日.....佢約我地 1:15pm係Canteen食cake....
我見佢BF拿住個大大的 哈根達斯入黎...
我好興奮!!!第一次食!!!
嘩....等緊個cake 溶的時候.....
佢BF十個細心....一早買左Godiva朱力比我地食住先.....
就係呢盒....好靚......
佢知Ling唔食得cake同朱力住....所以另外買左一小包朱力比佢好返食...
好欣賞呢個男人!!!哈哈
當然我BB都好好啦....Haaaa.....




cake.....好重朱力味.....
好好食.....不過我覺得 $3xx太貴!
口感好似雪糕月餅




佢地2公婆的合照
Sweet到我即刻想去中環攬住我BB咯~~((感受下我自己GE幸福!))
Haaaa.....我拿左呢粒Godiva朱力.....
今日d野都係我最中意食ga.....
所以我好興奮....佢地都話我好high...唔知咩事.....

食完2點半我就返hall lu....
打呢篇Blog比我BB睇....
等BB係工作之餘....
都可以即刻分享我GE生活呀=]


老老.....
我好掛住你....
你有冇比心機做野呀?

沒有留言:

張貼留言