2010年11月8日 星期一

很掛住BB的一晚



今日我咩都冇做....唔返學...唔出街...唔補習....
全日都懶懶的.....好耐冇試過啦@0@
今日好鬆弛....haaaa....做哂以上ge動作呀!!
我全日都係趴係度或者訓係度^^

今日冇所事事.....好掛住BB!!
睇左6集衝上雲霄....睇到馬德鐘死...我都係會喊.....
((真係一個好感性的女人))
睇完....我覺得我要好好咁愛惜你呀.....
增加左我掛住你的程度....
所以等你放工我就好想聽你把聲....
不過今日bb可能太累啦.....
對我都係好冷淡的....((定係我煩呢?))

點解點解....我仲係咁想痴住你ga呢....
點解點解我成日都好好好好好掛住你ga呢....
其實我都唔想咁煩ga....
我自控唔到....

唔知係咪氣管問題....
都係咁咳...情況比尋日好少少啦....
不過....BB話我病佢就會好煩...
叫我唔好病...要聽聽話話.....
而其實我都唔想病呀....你唔好咁惡啦....

近期我好痴身....
而BB呢...可能好累啦....
佢好少野就好炆...好易好惡死....
oH...........其實
我只係好愛你ja......

我唔係好中意BB冷淡.....

1 則留言:

  1. BB 對唔住呢... 可能我太緊張妳,聽見妳係咁咳,我就好煩...妳係咁咳都要講野....
    其實...
    我都只係好愛你ja......
    我會再鍚妳多 d, 唔再發惡,ok?

    好得意既鬆弛熊,妳真係好似佢咁!!!

    好想攬住妳/佢訓~~

    回覆刪除