2010年11月15日 星期一

Close to Me

今晚是很開心的....因為同你的家人親戚開心地吃了一餐

不過.....

上FB無意中見到從前你的相.....很怕....因為同我認識的你不同....

我唔叻....最笨係好易信人....所以....我比任何人都敏感....對不起....

今晚忽然間覺得同你距離有點遠....會諗究竟我有幾認識你....

今日你問我

「你覺唔覺自己好麻煩?」 對不起...我覺的....

「你覺唔覺自己好long like?」 對不起....我都覺的....

我應該無比錯方向你去認識我...了解我....由第一日識你....

我都同你講....我真的很麻煩...我係一個好煩的女仔....怕麻煩的人同我好難相處....

因為我諗太多....我太敏感....

或者我真係太蠢....除左用呢方面保護自己...就咩都唔識....

所以我對小小的一個動作都會諗好多.....我會好介意.....

覺得同你有距離...感覺比你整傷肉體上ge我更難受.....

Please keep close to me.......

Coz i need you....SO!

我發覺我同開始時唔同左.....

個時會諗分開...

而家......就算覺得...你會呃我.....

我都係想...搵辦法去改善我倆關係......

我唔想放手.....亦都唔想你放手...

因為我很愛你

沒有留言:

張貼留言